Een klantgerichte kantoorcultuur

Zonder klanten, geen notariaat.

In ruil voor het notaris-monopolie eist de maatschappij een vlekkeloze dienstverlening

NotaPulse

Reeds meer dan 300 notarissen werken met NotaPulse. NotaPulse geeft kennis en inzicht in de verwachtingen van cliënten. Wij begeleiden de notaris en zijn team bij het vertalen van die inzichten naar naar actie en verandering.

Doorlichting van de cliëntenervaring

We onderzoeken de totaalervaring van de cliënt en adviseren over alle mogelijkheden om de cliëntentevredenheid te verhogen:

  • Onthaal en telefonie

  • Agendabeheer

  • Documenten in mensentaal

  • Proactieve communicatie

  • Relatiebeheer met recurrente cliënten

  • Social media en digitale communicatie

Een doorlichting mondt uit in een actieplan, een kantoortraining, een coaching of zelfs een aanpassing van de kantoororganisatie.

Bijzondere doelgroepen

Cliënten zijn niet gelijk en willen een dienstverlening op maat. Sommige ‘doelgroepen’ vragen een specifieke aanpak. Denken we aan professionals, doorverwijzers, senioren, jonge gezinnen, expats…

Sommige van die groepen kunnen voor een notariaat erg belangrijk zijn. We helpen de notaris en de medewerkers om de behoeften van specifieke cliëntengroepen in kaart te brengen en de dienstverlening verder op maat te snijden.